Використання Документів Google в роботі вчителя на блозі
1. За допомогою google-документа Ви можете завантажувати документи Word, Openoffice, RTF, HTML або текстові файли (або створювати нові документи), редагувати документи разом з іншими людьми, публікувати документи в Інтернет для всіх користувачів у вигляді веб-сторінок або поміщати документи в свій блог, і відправляти документи по електронній пошті як додатки.
2. Про те як створити google-документ ви маєте можливість прочитати тут
3. Приклади використання google-документів в освітньому блозі
Приклад 1 ( блог вчителя-наочника)
У документах кожен вчитель може розмістити наступну інформацію:
- конспекти уроку;
- важливі формули, правила, факти і т.д.;
- якщо у вчителя в класі є інтерактивна дошка, то все, що під час уроку записувалося на дошці, можна зберегти і у вигляді картинки розмістити в google-документі.
Розмістити google-документі в блозі дуже легко: на бічній панелі свого блогу вчитель встановлює гаджет, наприклад, "Список заслань" і додає колекцію створених і опублікованих документів (NB! Поки Ваш документ не опублікований, його бачите лише Ви).
Приклад 2 (блог: електронний зошит учня)
Завдання можна виконати в блозі у вигляді повідомлення, а можна використовувати google-документ для цього. У результаті, блог "електронний зошит" наповнюється електронними листами.
Приклад 3 ( блог класу, блог-газета)
Класний керівник може використовувати google-документі для розміщення важливої стаціонарної інформації для батьків або учнів. Подібного роду інформацію розміщувати в повідомленнях незручно, оскільки з новим повідомленням вона "поповзе" вниз, а google-документі, представлені у вигляді заслань на бічній панелі блогу, для цього прекрасно личать.
Приклад 5 ( блог проекту, блог, присвячений якійсь темі і блог-газета)
На блогах такого вигляду, окрім вищеперелічених можливостей, google-документ можна використовувати для спільної роботи в одному документі в режимі онлайн. Передбачимо, для проведення конкурсу потрібно в спільній роботі учнів і вчителів розробити правила конкурсу і систему оцінювання. Щодня збиратися після уроків для обговорення досить важкий. В цьому випадку, треба створити документ, помістити на блог, запросити (тобто дати дозвіл на редагування документа) учасників і спільно творити. Причому, кожен працює в слушний для нього час!
3. Приклади використання google-документів в освітньому блозі
Приклад 1 ( блог вчителя-наочника)
У документах кожен вчитель може розмістити наступну інформацію:
- конспекти уроку;
- важливі формули, правила, факти і т.д.;
- якщо у вчителя в класі є інтерактивна дошка, то все, що під час уроку записувалося на дошці, можна зберегти і у вигляді картинки розмістити в google-документі.
Розмістити google-документі в блозі дуже легко: на бічній панелі свого блогу вчитель встановлює гаджет, наприклад, "Список заслань" і додає колекцію створених і опублікованих документів (NB! Поки Ваш документ не опублікований, його бачите лише Ви).
Приклад 2 (блог: електронний зошит учня)
Завдання можна виконати в блозі у вигляді повідомлення, а можна використовувати google-документ для цього. У результаті, блог "електронний зошит" наповнюється електронними листами.
Приклад 3 ( блог класу, блог-газета)
Класний керівник може використовувати google-документі для розміщення важливої стаціонарної інформації для батьків або учнів. Подібного роду інформацію розміщувати в повідомленнях незручно, оскільки з новим повідомленням вона "поповзе" вниз, а google-документі, представлені у вигляді заслань на бічній панелі блогу, для цього прекрасно личать.
Приклад 5 ( блог проекту, блог, присвячений якійсь темі і блог-газета)
На блогах такого вигляду, окрім вищеперелічених можливостей, google-документ можна використовувати для спільної роботи в одному документі в режимі онлайн. Передбачимо, для проведення конкурсу потрібно в спільній роботі учнів і вчителів розробити правила конкурсу і систему оцінювання. Щодня збиратися після уроків для обговорення досить важкий. В цьому випадку, треба створити документ, помістити на блог, запросити (тобто дати дозвіл на редагування документа) учасників і спільно творити. Причому, кожен працює в слушний для нього час!
Комментариев нет:
Отправить комментарий